Hvordan handler jeg som institution?

Du bestiller dine trykte læremidler i vores webshop, hvor du kan logge på med dit Unilogin. Når du har afgivet din bestilling, sender vi dig en ordrebekræftelse. Hvis din skoles fakturaoplysninger ikke er de korrekte, kan du skrive til os på go@goforlag.dk eller ringe på telefon 63 44 16 83.

Når læremidlerne er afsendt, vil din institutionen modtage en faktura pr. e-mail eller EAN.

Hvordan handler jeg som privatperson?

Du bestiller dine læremidler i vores webshop. Hvis du er lærer og tilknyttet en institution, skal du huske at rette faktura- og leveringsadresse fra skolens til din egen. Når du har afgivet din bestilling, sender vi dig en ordrebekræftelse.

Når læremidlerne er afsendt, vil du modtage en faktura pr. email.

Hvordan ændrer eller annullerer jeg en ordre?

Hvis din ordre skal annulleres eller ændres, kan du skrive til os på go@goforlag.dk eller ringe på telefon 63 44 16 83.

Vi gør opmærksom på, at vi ikke altid kan nå at annullere en ordre. I dette tilfælde kan du nægte modtagelse af pakken eller sende din pakke retur.

Kan jeg få bøger leveret til udlandet?

Ja, hvis du kontakter os på go@goforlag.dk eller på telefon 63 44 16 83. Vi gør opmærksom på, at modtager selv skal dække de faktiske fragtomkostninger.

Hvor ser jeg handelsbetingelserne?

Du kan se handelsbetingelserne her.

Hvad er betalingsbetingelserne ved køb med faktura?

Betaling skal ske senest på sidste, rettidige indbetalingsdag. Se forfaldsdato på din faktura. Ved manglende betaling opkræves et rykkergebyr på kr. 100.

Hvor lang er leveringstiden?

Trykte læremidler vil normalt være fremme 3-4 hverdage efter, at ordren er modtaget. Alle ordrer på trykte læremidler sendes som udgangspunkt med PostNord. Større ordrer sendes med fragtmand.

Kan ordren leveres på et senere tidspunkt?

Ja, ved ordreafgivelse kan du angive, hvornår du ønsker, at vi skal afsende læremidlerne fra lageret.

Kan jeg spore min pakke?

Vi kan desværre ikke sende Track & Trace- oplysninger til vores kunder, men du er velkommen til at kontakte os på email go@goforlag.dk eller tlf. 63 44 16 83 - så kan vi tracke din forsendelse for dig.

Hvad gør jeg, hvis der er fejl i leveringen?

Kontakt os på email go@goforlag.dk eller tlf. 63 44 16 83.

Hvordan bestiller jeg gennemsynseksemplarer?

Du kan bestille gennemsynseksemplarer ved at bestille bøgerne på sædvanlig vis i webshoppen, men notere "Gennemsynseksemplar" i bemærkningsfeltet på ordren. Bemærk, at vi udsender faktura på gennemsynseksemplarene, som krediteres ved returnering. I kan beholde gennemsynseksemplarene i 21 dage. Derefter returneres de i pæn og salgbar stand til:

DBK
Mimersvej 4
4600 Køge
Returafdelingen

I betaler selv returporto. Det en god idé at returnere varerne som pakkepost, så du har postvæsenets kvittering som dokumentation, såfremt varerne ikke modtages af DBK. Såfremt varerne er beskadigede ved returmodtagelsen på grund af mangelfuld emballering, kan vi ikke garantere refundering af varernes fulde pris.